Mediawet 2008
Einde inhoudsopgave
Mediawet 2008:Artikel 2.34 [Media-aanbod]
Mediawet 2008
Artikel 2.34 [Media-aanbod]
Geldend
Documentgegevens:
Geldend vanaf 01-01-2022
- Bronpublicatie:
09-12-2020, Stb. 2020, 517 (uitgifte: 17-12-2020, kamerstukken: 35554)
- Inwerkingtreding
01-01-2022
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
14-12-2020, Stb. 2020, 527 (uitgifte: 17-12-2020, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Vakgebied(en)
Informatierecht / Media
Informatierecht / Reclame
1.
De omroeporganisaties zijn verplicht gedurende de erkenningperiode media-aanbod te verzorgen, waaronder in elk geval radio- en televisieprogramma's.
2.
Het media-aanbod van een omroeporganisatie weerspiegelt de identiteit en missie van die organisatie zoals die in de statuten zijn omschreven. Een omroeporganisatie rapporteert hierover jaarlijks in haar bestuursverslag.
Deze functie is alleen te gebruiken als je bent ingelogd.