Einde inhoudsopgave
Tijdelijke regeling aanvullende dienstverlening
Artikel 23 Administratieplicht partijen
Geldend
Geldend van 26-03-2021 tot 01-01-2025
- Bronpublicatie:
22-03-2021, Stcrt. 2021, 15327 (uitgifte: 25-03-2021, regelingnummer: 2021-0000050409)
- Inwerkingtreding
26-03-2021
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
22-03-2021, Stcrt. 2021, 15327 (uitgifte: 25-03-2021, regelingnummer: 2021-0000050409)
- Vakgebied(en)
Corona (V)
Overheidsfinanciën / Rijksfinanciën
Arbeidsrecht / Arbeidsmarktbeleid en -bemiddeling
Sociale zekerheid werkloosheid / Bijzondere onderwerpen
Onderwijsrecht / Beroepsonderwijs en volwasseneneducatie
1.
De partijen en colleges van burgemeester en wethouders voeren een zodanig inzichtelijke en controleerbare administratie dat alle voor de vergoeding, bedoeld in artikelen 17 tot en met 21, van belang zijnde gegevens kunnen worden nagegaan en verlenen desgevraagd tot vijf jaar na de datum van de door de partij ontvangen vergoeding inzage in deze administratie.
2.
De administratie geeft inzicht in de gemaakte kosten, de wijze waarop de kosten zijn verwerkt in het uitgavenoverzicht en de ontvangen vergoeding.
3.
De partijen en colleges van burgemeester en wethouders werken tot vijf jaar na de datum van de door de partij ontvangen vergoeding als bedoeld in artikelen 17 tot en met 21, onder meer door het verschaffen van de daartoe benodigde inlichtingen, gegevens en bescheiden, mee aan door of namens de Minister ingesteld onderzoek dat erop is gericht de Minister inlichtingen te verschaffen die van belang zijn voor het beoordelen van de rechtmatigheid van de vergoeding, of de ontwikkeling van het beleid van de Minister.