Einde inhoudsopgave
Mediawet 2008
Artikel 2.150 [Versterking media-aanbod]
Geldend
Geldend vanaf 02-11-2016
- Bronpublicatie:
16-03-2016, Stb. 2016, 114 (uitgifte: 30-03-2016, kamerstukken: 34264)
- Inwerkingtreding
02-11-2016
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
26-10-2016, Stb. 2016, 389 (uitgifte: 01-11-2016, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Vakgebied(en)
Informatierecht / Media
Informatierecht / Reclame
1.
Het budget, bedoeld in artikel 2.149, eerste lid, onderdeel f, bedraagt vijftig procent van het totaal van de budgetten, bedoeld in artikel 2.149, eerste lid, onderdelen a en b, en dertig procent van het totaal van de budgetten, bedoeld in artikel 2.149, eerste lid, onderdelen c en d.
2.
Onder versterking van het media-aanbod wordt verstaan stimulering van de verzorging van media-aanbod en samenwerking ter bevordering van de pluriformiteit van het media-aanbod.
3.
Het budget komt geheel ten goede aan media-aanbod van de omroeporganisaties, de NOS en de NTR.
4.
Het media-aanbod, bedoeld in artikel 2.54, tweede lid, komt ten laste van het budget, bedoeld in artikel 2.149, eerste lid, onder f.