Einde inhoudsopgave
Mediawet 2008
Artikel 2.91 [Ster]
Geldend
Geldend vanaf 01-01-2013
- Bronpublicatie:
28-06-2012, Stb. 2012, 319 (uitgifte: 17-07-2012, kamerstukken: 33019)
- Inwerkingtreding
01-01-2013
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
10-09-2012, Stb. 2012, 421 (uitgifte: 21-09-2012, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Vakgebied(en)
Informatierecht / Media
Informatierecht / Reclame
1.
In het media-aanbod van de publieke mediadiensten mogen reclame- en telewinkelboodschappen die zijn aangeboden door derden worden opgenomen.
2.
Reclame- en telewinkelboodschappen, inclusief omlijsting daarvan, in het media-aanbod van de landelijke publieke mediadienst worden uitsluitend verzorgd door de Ster.
3.
De Ster kan op verzoek van regionale en lokale publieke media-instellingen reclame- en telewinkelboodschappen, inclusief omlijsting daarvan, verzorgen die worden opgenomen in het media-aanbod van die instellingen.