Mediawet 2008
Einde inhoudsopgave
Mediawet 2008:Artikel 2.92 [Reclame Code]
Mediawet 2008
Artikel 2.92 [Reclame Code]
Geldend
Documentgegevens:
Geldend vanaf 01-01-2009
- Bronpublicatie:
29-12-2008, Stb. 2008, 583 (uitgifte: 30-12-2008, kamerstukken: 31356)
- Inwerkingtreding
01-01-2009
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
29-12-2008, Stb. 2008, 585 (uitgifte: 01-01-2008, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Vakgebied(en)
Informatierecht / Media
Informatierecht / Reclame
1.
De Ster en de regionale en lokale publieke media-instellingen die reclame- of telewinkelboodschappen in het media-aanbod opnemen, zijn aangesloten bij de Nederlandse Reclame Code of een vergelijkbare door de Stichting Reclame Code tot stand gebrachte regeling en ter zake onderworpen aan het toezicht van de Stichting Reclame Code.
2.
Aansluiting wordt aangetoond door een schriftelijke verklaring van de Stichting Reclame Code aan het Commissariaat over te leggen.
Deze functie is alleen te gebruiken als je bent ingelogd.