Mediawet 2008
Einde inhoudsopgave
Mediawet 2008:Artikel 3.9 [Blokken telewinkelboodschappen]
Mediawet 2008
Artikel 3.9 [Blokken telewinkelboodschappen]
Geldend
Documentgegevens:
Geldend vanaf 19-12-2009
- Bronpublicatie:
10-12-2009, Stb. 2009, 552 (uitgifte: 18-12-2009, kamerstukken: 31876)
- Inwerkingtreding
19-12-2009
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
15-12-2009, Stb. 2009, 553 (uitgifte: 18-12-2009, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Vakgebied(en)
Informatierecht / Media
Informatierecht / Reclame
1.
In het programma-aanbod op een programmakanaal duren blokken van telewinkelboodschappen zonder onderbreking ten minste vijftien minuten.
2.
Blokken van telewinkelboodschappen zijn gedurende de gehele duur daarvan door visuele en akoestische middelen duidelijk als zodanig herkenbaar.
3.
Artikel 3.8, eerste en tweede lid, is niet van toepassing op de telewinkelblokken.
Deze functie is alleen te gebruiken als je bent ingelogd.