Mediawet 2008
Einde inhoudsopgave
Mediawet 2008:Artikel 3.6 [Toezicht Stichting Reclame Code Commissie]
Mediawet 2008
Artikel 3.6 [Toezicht Stichting Reclame Code Commissie]
Geldend
Documentgegevens:
Geldend vanaf 01-01-2009
- Bronpublicatie:
29-12-2008, Stb. 2008, 583 (uitgifte: 30-12-2008, kamerstukken: 31356)
- Inwerkingtreding
01-01-2009
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
29-12-2008, Stb. 2008, 585 (uitgifte: 01-01-2008, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Vakgebied(en)
Informatierecht / Media
Informatierecht / Reclame
1.
Een commerciële media-instelling die reclame- of telewinkelboodschappen in het programma-aanbod opneemt, is aangesloten bij de Nederlandse Reclame Code of een vergelijkbare door de Stichting Reclame Code tot stand gebrachte regeling en ter zake onderworpen aan het toezicht van de Stichting Reclame Code.
2.
Aansluiting wordt aangetoond door een schriftelijke verklaring van de Stichting Reclame Code aan het Commissariaat over te leggen.
Deze functie is alleen te gebruiken als je bent ingelogd.