Mediawet 2008
Einde inhoudsopgave
Mediawet 2008:Artikel 3.8 [Maximum reclame- en telewinkelboodschappen]
Mediawet 2008
Artikel 3.8 [Maximum reclame- en telewinkelboodschappen]
Geldend
Documentgegevens:
Geldend vanaf 01-11-2020
- Bronpublicatie:
30-09-2020, Stb. 2020, 391 (uitgifte: 21-10-2020, kamerstukken: 35361)
- Inwerkingtreding
01-11-2020
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
30-09-2020, Stb. 2020, 391 (uitgifte: 21-10-2020, kamerstukken: 35361)
- Vakgebied(en)
Informatierecht / Media
Informatierecht / Reclame
1.
Het programma-aanbod op een programmakanaal bestaat voor niet meer dan twintig procent van de tijdvakken tussen 06:00 uur en 18:00 uur en tussen 18:00 uur en 24:00 uur uit reclame- of telewinkelboodschappen.
2.
Met inachtneming van deze afdeling kunnen in het programma-aanbod bestaande uit het verslag of de weergave van sportevenementen afzonderlijke reclame- of telewinkelboodschappen worden geplaatst en in het overige programma-aanbod bij uitzondering.
Deze functie is alleen te gebruiken als je bent ingelogd.