Mediawet 2008
Einde inhoudsopgave
Mediawet 2008:artikel 2.88B
Mediawet 2008
Artikel 2.88b [Reclame. Telewinkel]
Geldend
Documentgegevens:
Geldend vanaf 22-09-2012
- Redactionele toelichting
Voorheen art. 2.88a.
- Bronpublicatie:
28-06-2012, Stb. 2012, 319 (uitgifte: 17-07-2012, kamerstukken: 33019)
- Inwerkingtreding
22-09-2012
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
10-09-2012, Stb. 2012, 421 (uitgifte: 21-09-2012, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Vakgebied(en)
Informatierecht / Media
Informatierecht / Reclame
1.
Reclame- en telewinkelboodschappen en gesponsord media-aanbod zijn als zodanig herkenbaar.
2.
In reclame- en telewinkelboodschappen en gesponsord media-aanbod worden geen subliminale technieken gebruikt.
3.
Het media-aanbod bevat geen:
- a.
sluikreclame; of
- b.
productplaatsing.
Deze functie is alleen te gebruiken als je bent ingelogd.