Einde inhoudsopgave
Mediabesluit 2008
Artikel 1c [Looptijd experiment]
Geldend
Geldend vanaf 01-01-2010
- Bronpublicatie:
14-12-2009, Stb. 2009, 574 (uitgifte: 24-12-2009, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Inwerkingtreding
01-01-2010
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
14-12-2009, Stb. 2009, 574 (uitgifte: 24-12-2009, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Vakgebied(en)
Informatierecht / Media
1.
Een experiment is in duur beperkt tot een looptijd van maximaal een jaar, gerekend vanaf het tijdstip waarop het desbetreffende aanbodkanaal voor het publiek beschikbaar is.
2.
Als binnen de maximale looptijd van een experiment het desbetreffende aanbodkanaal in het concessiebeleidsplan, bedoeld in artikel 2.20 van de wet, of in de begroting, bedoeld in artikel 2.147 van de wet, met het oog op de instemming als bedoeld in artikel 2.21, derde lid onderscheidenlijk vierde lid, van de wet is opgenomen, kan het experiment worden voortgezet, totdat over de instemming is beslist.
3.
Een experiment heeft een beperkt publieksbereik, tenzij dit niet mogelijk is vanwege technische omstandigheden of tot onevenredig hoge kosten leidt.