Einde inhoudsopgave
Regeling kansspelen op afstand
Artikel 3.21 De registratie van klachten
Geldend
Geldend vanaf 01-04-2021
- Bronpublicatie:
21-01-2021, Stcrt. 2021, 4507 (uitgifte: 01-02-2021, regelingnummer: 3181155)
- Inwerkingtreding
01-04-2021
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
21-01-2021, Stcrt. 2021, 4507 (uitgifte: 01-02-2021, regelingnummer: 3181155)
- Vakgebied(en)
Horecarecht / Kansspel- en gokactiviteiten
Bestuursrecht algemeen / Besluit (algemeen)
Bestuursrecht algemeen / Toezicht
1.
De vergunninghouder registreert klachten van spelers binnen 72 uur na de ontvangst daarvan. Daarbij registreert de vergunninghouder in ieder geval:
- a.
de contactgegevens van de klager;
- b.
de datum van ontvangst van de klacht;
- c.
het onderwerp en de inhoud van de klacht.
2.
De vergunninghouder registreert de afhandeling van een klacht binnen 72 uur na bedoelde afhandeling. Daarbij registreert de vergunninghouder in ieder geval:
- a.
binnen welke termijn de klacht is afgehandeld;
- b.
op welke wijze de klacht is afgehandeld;
- c.
de uitkomst van de klachtbehandeling.