Einde inhoudsopgave
Mediabesluit 2008
Artikel 29c [Overgangsrecht reclameboodschappen]
Geldend
Geldend vanaf 01-01-2024
- Bronpublicatie:
30-10-2023, Stcrt. 2023, 30268 (uitgifte: 31-10-2023, regelingnummer: WJZ/1438538)
- Inwerkingtreding
01-01-2024
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
30-10-2023, Stcrt. 2023, 30268 (uitgifte: 31-10-2023, regelingnummer: WJZ/1438538)
- Vakgebied(en)
Informatierecht / Media
1.
In afwijking van artikel 5a, aanhef en onder a, bedraagt het daar genoemde percentage:
- a.
in 2022 niet meer dan negen procent;
- b.
in 2023 niet meer dan acht procent;
- c.
in 2024 niet meer dan acht procent;
- d.
in 2025 niet meer dan zes procent.
2.
Onze Minister kan bij ministeriële regeling, indien dit naar zijn oordeel noodzakelijk is in verband met de financiering van de landelijke publieke mediadienst, de in het eerste lid genoemde percentages bijstellen, met niet meer dan een procent naar boven of beneden.