Mediabesluit 2008
Einde inhoudsopgave
Mediabesluit 2008:artikel 5A
Mediabesluit 2008
Artikel 5a [Aandeel reclame- en telewinkelboodschappen]
Geldend
Documentgegevens:
Geldend vanaf 01-01-2022
- Bronpublicatie:
01-06-2021, Stb. 2021, 297 (uitgifte: 25-06-2021, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Inwerkingtreding
01-01-2022
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
15-06-2021, Stb. 2021, 298 (uitgifte: 25-06-2021, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Vakgebied(en)
Informatierecht / Media
Het aandeel reclame- en telewinkelboodschappen in het programma-aanbod van de landelijke publieke mediadienst bedraagt:
- a.
per televisieprogrammakanaal niet meer dan vijf procent van de totale duur van het programma-aanbod op dat kanaal per jaar;
- b.
per radioprogrammakanaal niet meer dan tien procent van het programma-aanbod op dat kanaal per jaar.
Deze functie is alleen te gebruiken als je bent ingelogd.