Einde inhoudsopgave
Regeling universele dienstverlening en eindgebruikersbelangen
Artikel 2.9
Geldend
Geldend vanaf 20-09-2012
- Bronpublicatie:
06-07-2012, Stcrt. 2012, 15243 (uitgifte: 23-07-2012, regelingnummer: WJZ/12077966)
- Inwerkingtreding
20-09-2012
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
11-09-2012, Stb. 2012, 411 (uitgifte: 19-09-2012, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Afhankelijke geldigheid
Treedt tegelijk in werking met het KB van 17-07-2012, Stb. 353.
- Vakgebied(en)
Informatierecht / Telecommunicatie
Staatsrecht / Grondrechten
Bijzonder strafrecht / Economisch strafrecht
1.
De aanbieder van de bemiddelingsdienst die krachtens artikel 9.2, eerste lid, van de wet is aangewezen verstrekt aan de eindgebruiker op duidelijke, volledige en begrijpelijke wijze de volgende informatie over de bemiddelingsdienst:
- a.
de contactgegevens waarover de bemiddelingsdienst wordt aangeboden;
- b.
de gebruiksmogelijkheden;
- c.
de openingstijden;
- d.
de tarieven;
- e.
de contactgegevens voor het stellen van vragen als bedoeld in het tweede lid.
2.
De aanbieder stelt gebruikers in staat om zowel telefonisch als per e-mail vragen te stellen over technische problemen met de bemiddelingsdienst.