Einde inhoudsopgave
Richtlijn 2009/18/EG vaststelling grondbeginselen voor het onderzoek van ongevallen in de zeescheepvaartsector
Bijlage II Te verstrekken gegevens over ongevallen of incidenten op zee
Geldend
Geldend vanaf 17-06-2009
- Bronpublicatie:
23-04-2009, PbEU 2009, L 131 (uitgifte: 28-05-2009, regelingnummer: 2009/18/EG)
- Inwerkingtreding
17-06-2009
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
23-04-2009, PbEU 2009, L 131 (uitgifte: 28-05-2009, regelingnummer: 2009/18/EG)
- Vakgebied(en)
Openbare orde en veiligheid / Preventie
Vervoersrecht / Zeevervoer
Internationaal publiekrecht / Bijzondere onderwerpen
(in het kader van het Europees Informatieplatform voor scheepvaartongevallen)
Opmerking:
Wanneer er meerdere schepen bij het ongeval of incident op zee betrokken zijn, dienen de achter de onderstreepte nummers gevraagde gegevens voor elk schip te worden verstrekt.
- 01.
Verantwoordelijke lidstaat/contactpersoon van de lidstaat
- 02.
Onderzoeker van de lidstaat
- 03.
Rol van de lidstaat
- 04.
Betrokken kuststaat
- 05.
Aantal staten die een aanzienlijk belang hebben
- 06.
Staten die een aanzienlijk belang hebben
- 07.
Kennisgevingsinstantie
- 08.
Tijdstip van de kennisgeving
- 09.
Datum van kennisgeving
- 10.
Naam van het schip
- 11.
IMO-nummer / kenletters
- 12.
Scheepsvlag
- 13.
Aard van het ongeval of incident op zee
- 14.
Scheepstype
- 15.
Datum van het ongeval of incident op zee
- 16.
Tijdstip van het ongeval of incident op zee
- 17.
Positie — breedtegraad
- 18.
Positie — lengtegraad
- 19.
Plaats van het ongeval of incident op zee
- 20.
Haven van vertrek
- 21.
Haven van bestemming
- 22.
Verkeersscheidingsstelsel
- 23.
Reissegment
- 24.
Scheepsexploitatie
- 25.
Plaats aan boord
- 26.
Aantal dodelijke slachtoffers:
- —
bemanning
- —
passagiers
- —
overige
- 27.
Aantal ernstig gewonden:
- —
bemanning
- —
passagiers
- —
overige
- 28.
Verontreiniging
- 29.
Schade aan het schip
- 30.
Schade aan de lading
- 31.
Overige schade
- 32.
Korte beschrijving van het ongeval of incident op zee
- 33.
Beknopte beschrijving van de redenen om geen veiligheidsonderzoek te verrichten