Reclamecode voor alcoholhoudende dranken
Einde inhoudsopgave
Reclamecode voor alcoholhoudende dranken:Artikel 1 Hoeveelheid
Reclamecode voor alcoholhoudende dranken
Artikel 1 Hoeveelheid
Geldend
Documentgegevens:
Geldend vanaf 01-01-2012
- Bronpublicatie:
01-01-2012, Internet 2012, alcoholcode.nl (uitgifte: 01-01-2012, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Inwerkingtreding
01-01-2012
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
01-01-2012, Internet 2012, alcoholcode.nl (uitgifte: 01-01-2012, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Vakgebied(en)
Informatierecht / Reclame
Aangezien onverantwoorde consumptie van alcoholhoudende drank problemen met zich mee kan brengen, is terughoudendheid in alle reclame voor deze drank geboden. Reclame voor alcoholhoudende drank mag geen overmatige of anderszins onverantwoorde consumptie tonen, suggereren of stimuleren.
Officiële toelichting
Deze functie is alleen te gebruiken als je bent ingelogd.