Reclamecode voor alcoholhoudende dranken
Einde inhoudsopgave
Reclamecode voor alcoholhoudende dranken:Artikel 4 Alcoholpercentage
Reclamecode voor alcoholhoudende dranken
Artikel 4 Alcoholpercentage
Geldend
Documentgegevens:
Geldend vanaf 01-01-2012
- Bronpublicatie:
01-01-2012, Internet 2012, alcoholcode.nl (uitgifte: 01-01-2012, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Inwerkingtreding
01-01-2012
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
01-01-2012, Internet 2012, alcoholcode.nl (uitgifte: 01-01-2012, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Vakgebied(en)
Informatierecht / Reclame
Reclame voor alcoholhoudende drank mag niet suggereren dat de hoogte van het alcoholpercentage op zich een positieve eigenschap is. Ook mag niet worden gesuggereerd dat risico's verdwijnen naarmate het alcoholpercentage lager is.
Officiële toelichting
Deze functie is alleen te gebruiken als je bent ingelogd.