Einde inhoudsopgave
Overeenkomst tussen de Regering van het Koninkrijk der Nederlanden en de Regering van Hong Kong inzake luchtdiensten
Bijlage Routetabel
Geldend
Geldend vanaf 16-12-1996
- Redactionele toelichting
De wijziging van 16-12-1996 is in het Tractatenblad niet gepubliceerd in het Nederlands en derhalve niet verwerkt. Zie voor de geldende tekst de Engelse versie van dit artikel.
- Bronpublicatie:
16-12-1996, Trb. 1997, 23 (uitgifte: 06-02-1997, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Inwerkingtreding
16-12-1996
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
16-12-1996, Trb. 1997, 23 (uitgifte: 06-02-1997, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Vakgebied(en)
Vervoersrecht / Luchtvervoer
Deel 1
Routes te exploiteren door de aangewezen luchtvaartmaatschappij of luchtvaartmaatschappijen van Hong Kong:
Hong Kong — tussenliggende punten — Amsterdam
Opmerkingen:
- 1.
De aangewezen luchtvaartmaatschappij of luchtvaartmaatschappijen van Hong Kong kan/kunnen op elke vlucht of op alle vluchten nalaten één van de bovengenoemde punten aan te doen, en daarvan in willekeurige volgorde gebruik maken, mits de overeengekomen diensten op deze routes in Hong Kong beginnen
- 2.
Op een tussenliggend punt opgenomen passagiers en vracht mogen niet worden afgezet in Amsterdam, behalve voor zover var tijd tot tijd overeen kan worden gekomen door de luchtvaartautoriteiten van de Overeenkomstsluitende Partijen. Deze beperking geldt tevens voor alle vormen van stopoververkeer.
- 3.
Geen enkel punt op het vasteland van China mag worden gebruikt als tussenliggend punt.
Deel 2
Routes te exploiteren door de aangewezen luchtvaartmaatschappij of luchtvaartmaatschappijen van het Koninkrijk der Nederlanden worden gebruikt:
Amsterdam — tussenliggende punten — Hong Kong
Opmerkingen:
- 1.
De aangewezen luchtvaartmaatschappij of luchtvaartmaatschappijen van Nederland kan/kunnen op elke vlucht of op alle vluchten nalaten één van de bovengenoemde punten aan te doen, mits de overeengekomen diensten op deze routes in Amsterdam beginnen.
- 2.
Op een tussenliggend punt opgenomen passagiers en vracht mogen niet worden afgezet in Hong Kong of omgekeerd, behalve voor zover van tijd tot tijd overeen kan worden gekomen door de luchtvaartautoriteiten van de Overeenkomstsluitende Partijen. Deze beperking geldt tevens voor alle vormen van stopoververkeer.
- 3.
Geen enkel punt op het vasteland van China mag worden gebruikt als tussenliggend punt.