Mediabesluit 2008
Einde inhoudsopgave
Mediabesluit 2008:artikel 5
Mediabesluit 2008
Artikel 5 [Aandeel reclameboodschappen]
Geldend
Documentgegevens:
Geldend vanaf 01-01-2022
- Bronpublicatie:
01-06-2021, Stb. 2021, 297 (uitgifte: 25-06-2021, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Inwerkingtreding
01-01-2022
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
15-06-2021, Stb. 2021, 298 (uitgifte: 25-06-2021, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Vakgebied(en)
Informatierecht / Media
Informatierecht / Reclame
Het aandeel reclame- en telewinkelboodschappen, inclusief omlijsting, in het programma-aanbod van de regionale en lokale publieke mediadiensten bedraagt per programmakanaal niet meer dan tien procent van de totale duur van het programma-aanbod op het programmakanaal per jaar.
Deze functie is alleen te gebruiken als je bent ingelogd.