Subsidieregeling abortusklinieken
Artikel 24
Geldend
Geldend van 01-01-2021 tot 31-12-2025
- Bronpublicatie:
18-08-2020, Stcrt. 2020, 44442 (uitgifte: 27-08-2020, regelingnummer: 1729867-208778-PG)
- Inwerkingtreding
01-01-2021
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
18-08-2020, Stcrt. 2020, 44442 (uitgifte: 27-08-2020, regelingnummer: 1729867-208778-PG)
- Vakgebied(en)
Gezondheidsrecht / Medische ethiek
Bestuursrecht algemeen / Bijzondere onderwerpen bestuursrecht
1.
Voor een aanvraag van de vaststelling van een subsidie wordt een door de minister vastgesteld formulier gebruikt.
2.
Het aanvraagformulier wordt ondertekend door de aanvrager of door een persoon die bevoegd is de aanvrager te vertegenwoordigen.
3.
De aanvraag tot vaststelling van de subsidie gaat vergezeld van een jaarverantwoording van de subsidieontvanger, bestaande uit:
- a.
een bestuursverslag,
- b.
een jaarrekening met inbegrip van door de minister vastgestelde modellen en
- c.
een controleverklaring bij de jaarrekening opgesteld door een accountant overeenkomstig een door de minister vastgesteld model met inachtneming van een door de minister vastgesteld protocol, indien de subsidieverlening € 125.000 of meer bedraagt.