Einde inhoudsopgave
Overeenkomst inzake de terbeschikkingstelling en exploitatie van installaties en diensten voor het luchtverkeer door EUROCONTROL in het Luchtverkeersleidingscentrum Maastricht
Bijlage I Grenzen van het luchtruim ten aanzien waarvan de Organisatie de installaties en diensten voor het en-route luchtverkeer ter beschikking stelt en exploiteert
Geldend
Geldend vanaf 01-01-1990
- Bronpublicatie:
25-11-1986, Trb. 1987, 18 (uitgifte: 30-01-1987, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Inwerkingtreding
01-01-1990
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
02-03-1990, Trb. 1990, 29 (uitgifte: 01-01-1990, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Vakgebied(en)
Vervoersrecht / Luchtvervoer
De grenzen van het luchtruim ten aanzien waarvan de Nationale Overeenkomstsluitende Partijen de Organisatie belasten met het ter beschikking stellen en exploiteren van de installaties en diensten voor het en-route luchtverkeer worden bepaald als volgt:
Nationale Overeenkomstsluitende Partijen | Laterale begrenzing | Verticale begrenzing |
---|---|---|
De Bondsrepubliek Duitsland | Het luchtruim begrepen binnen de laterale grenzen van het hogere vluchtinlichtingengebied Hannover. | Het luchtruim aanvangende op en zich uitstrekkend boven vliegniveau 250. |
Het Koninkrijk België Het Groothertogdom Luxemburg | Het luchtruim begrepen binnen de laterale grenzen van het hogere vluchtinlichtingengebied Brussel. | Het luchtruim aanvangende op en zich uitstrekkend boven vliegniveau 2501). |
Het Koninkrijk der Nederlanden | Het luchtruim begrepen binnen de laterale grenzen van het vluchtinlichtingengebied Amsterdam. | Vliegniveau 300 en daarboven m.u.v.: dat deel van het vluchtinlichtingengebied zuid van de lijn welke de punten 51°42′20″N — 02°10′15″E en 51°38′04″N — 02°30′E verbindt; vliegniveau 250 en daarboven: voorzover het het gebied betreft zuid van de lijn welke de punten 51°38′04″N — 02°30′E en 51°16′15″N — 04°06′30″E verbindt1). |
Voetnoten
Tot de datum van ingebruikneming van de nieuwe installaties van het luchtverkeersleidingscentrum Brussel wordt dit luchtruim bij wijze van overgangsmaatregel uitgebreid met het luchtruim aanvangend op en zich uitstrekkend boven vliegniveau 200.
Tot de datum van ingebruikneming van de nieuwe installaties van het luchtverkeersleidingscentrum Brussel wordt dit luchtruim bij wijze van overgangsmaatregel uitgebreid met het luchtruim aanvangend op en zich uitstrekkend boven vliegniveau 200.