Mediabesluit 2008
Einde inhoudsopgave
Mediabesluit 2008:artikel 7
Mediabesluit 2008
Artikel 7 [Vermijdbare uitingen]
Geldend
Documentgegevens:
Geldend vanaf 01-01-2011
- Bronpublicatie:
14-10-2010, Stb. 2010, 742 (uitgifte: 03-11-2010, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Inwerkingtreding
01-01-2011
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
14-10-2010, Stb. 2010, 742 (uitgifte: 03-11-2010, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Vakgebied(en)
Informatierecht / Media
In deze paragraaf wordt onder ‘vermijdbare uitingen’ verstaan vermijdbare uitingen anders dan reclame- of telewinkelboodschappen die onmiskenbaar tot gevolg hebben dat de afname van producten of diensten wordt bevorderd.
Deze functie is alleen te gebruiken als je bent ingelogd.