Einde inhoudsopgave
Procesreglement bijstandsverhaal
Bijlage 1 Controlelijst Bijstandsverhaalverzoekschriften
Geldend
Geldend vanaf 01-01-2024
- Redactionele toelichting
Wijzigingen ten opzichte van eerdere teksten gelden slechts voor nadien aangevangen procedures en wat lopende procedures betreft voor de proceshandelingen die nadien nog worden verricht. De datum van afkondiging is de datum van de Staatscourant.
- Bronpublicatie:
29-12-2023, Stcrt. 2023, 32891 (uitgifte: 29-12-2023, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Inwerkingtreding
01-01-2024
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
29-12-2023, Stcrt. 2023, 32891 (uitgifte: 29-12-2023, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Vakgebied(en)
Sociale zekerheid bijstand / Bijzondere onderwerpen
Bestuursprocesrecht / Algemeen
Bij controle bleek het verzoekschrift niet te zijn voorzien van de hieronder aangekruiste informatie c.q. stukken:
- 1.
het verzoekschrift in ............voud
- 2.
BRP-uittreksel(s) van belanghebbende(n)
- 3.
naam, voornamen van belanghebbende(n)
- 4.
de aanzegbrief
- 5.
het verhaalsbesluit
- 6.
de uitspraak waarvan wijziging wordt gevraagd
- 7.
een afschrift van de geboorteakte(s) van iedere minderjarige
- 8.
overige: .....................................................................................................
U wordt verzocht de aangekruiste stukken alsnog zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk
....................................in één keer aan te vullen. Het vorenstaande laat onverlet de eigen verantwoordelijkheid van verzoekster om haar stellingen te onderbouwen.
Wanneer na afloop van de gegeven termijnen wordt geconstateerd dat de gevraagde stukken niet zijn ontvangen zonder dat daarvoor vóór afloop van genoemde termijnen schriftelijk klemmende redenen zijn aangevoerd, kan de gemeente niet-ontvankelijk worden verklaard in het verzoek.
Indien niet tijdig schriftelijk klemmende redenen zijn aangevoerd, wordt er van uitgegaan dat de gemeente geen prijs stelt op een mondelinge behandeling.
Datum .............................................. De griffier ................................................