Regeling sponsoring publieke media-instellingen 2016
Einde inhoudsopgave
Regeling sponsoring publieke media-instellingen 2016:Artikel 4 Uitleg begrippen media-aanbod van culturele aard, media-aanbod van educatieve aard, sportevenement en evenement ten behoeve van ideële doelen [vervallen]
Regeling sponsoring publieke media-instellingen 2016
Artikel 4 Uitleg begrippen media-aanbod van culturele aard, media-aanbod van educatieve aard, sportevenement en evenement ten behoeve van ideële doelen [vervallen]
Vervallen
Documentgegevens:
Vervallen per 13-04-2018
- Bronpublicatie:
27-03-2018, Stcrt. 2018, 20005 (uitgifte: 12-04-2018, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Inwerkingtreding
13-04-2018
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
27-03-2018, Stcrt. 2018, 20005 (uitgifte: 12-04-2018, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Vakgebied(en)
Informatierecht / Media
Vervallen.
Deze functie is alleen te gebruiken als je bent ingelogd.