Einde inhoudsopgave
Uitvoeringsbesluit accijns
Artikel 9a
Geldend
Geldend vanaf 01-04-2010
- Redactionele toelichting
Dit artikel, zoals het luidde onmiddellijk voorafgaande aan de datum van inwerkingtreding van deze wijziging, blijft van toepassing voor zover het betrekking heeft op de heffing van accijns waarvan de feiten die aanleiding geven tot het ontstaan van de verschuldigdheid van die accijns zich hebben voorgedaan vóór de dag van de inwerkingtreding van deze wijziging.
- Bronpublicatie:
23-12-2009, Stb. 2009, 614 (uitgifte: 29-12-2009, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Inwerkingtreding
01-04-2010
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
23-12-2009, Stb. 2009, 614 (uitgifte: 29-12-2009, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Vakgebied(en)
Accijns en verbruiksbelastingen (V)
1.
De geregistreerde geadresseerde moet de administratie van zijn bedrijf zodanig doen zijn dat daarin op overzichtelijke wijze alle voor de heffing van de accijns van belang zijnde gegevens zijn opgenomen.
2.
De administratie van de geregistreerde geadresseerde dient in ieder geval te bevatten de regelmatige aantekening van:
- a.
de ontvangen accijnsgoederen en de daarbij behorende facturen; en
- b.
de documenten en berichten als bedoeld in artikel 3.