Einde inhoudsopgave
Paspoortuitvoeringsregeling Nederland 2001
Artikel 80a De opstartkaart
Geldend
Geldend vanaf 07-02-2009
- Bronpublicatie:
22-01-2009, Stcrt. 2009, 24 (uitgifte: 05-02-2009, regelingnummer: 2009-0000026046)
- Inwerkingtreding
07-02-2009
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
22-01-2009, Stcrt. 2009, 24 (uitgifte: 05-02-2009, regelingnummer: 2009-0000026046)
- Vakgebied(en)
Privacy / Bijzondere onderwerpen
Bestuursrecht algemeen / Toezicht
Staatsrecht / Nationaliteitsrecht
Internationaal publiekrecht / Diplomatiek en consulair recht
1.
Per aanvraagstationlocatie worden door de leverancier twee opstartkaarten verstrekt, waarmee het aanvraagstation in werking kan worden gesteld.
2.
De autorisatiebevoegde aanvraagstation is, met inachtneming van de gebruikershandleiding bij het aanvraagstation, bedoeld in artikel 87, verantwoordelijk voor de bewaring en het gebruik van de opstartkaart.
3.
Bij defect of verlies van een opstartkaart wordt terstond contact opgenomen met de leverancier.
4.
Een defecte opstartkaart wordt terstond aan de leverancier toegestuurd.
5.
De leverancier houdt een registratie bij van de uitgegeven opstartkaarten. Tevens registreert hij welke opstartkaarten vermist zijn.