Einde inhoudsopgave
Paspoortuitvoeringsregeling Koninklijke Marechaussee 2001
Artikel 25 Het toevoegen van de foto en handtekening aan de aanvraag.
Geldend
Geldend vanaf 26-06-2012
- Bronpublicatie:
19-06-2012, Stcrt. 2012, 12636 (uitgifte: 25-06-2012, regelingnummer: 2012-0000347094)
- Inwerkingtreding
26-06-2012
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
19-06-2012, Stcrt. 2012, 12636 (uitgifte: 25-06-2012, regelingnummer: 2012-0000347094)
- Vakgebied(en)
Privacy / Bijzondere onderwerpen
Bestuursrecht algemeen / Toezicht
Staatsrecht / Nationaliteitsrecht
Internationaal publiekrecht / Diplomatiek en consulair recht
1.
De in het aanvraagstation vastgelegde foto en handtekening worden met de overige aanvraaggegevens samengevoegd tot een aanvraagbestand in het reisdocumentenstation. Het aanvraagbestand wordt voorzien van een digitale handtekening van de bevoegde ambtenaar die akkoord is met de verstrekking.
2.
Indien bij de aanvraag geen gebruik wordt gemaakt van het aanvraagstation, wordt het aanvraagformulier door de daartoe aangewezen ambtenaar met gebruikmaking van de daartoe bestemde apparatuur gescand, zodat de foto en de handtekening van de aanvrager en de paraaf van de bevoegde ambtenaar die akkoord is met de verstrekking worden gedigitaliseerd en met de aanvraaggegevens, bedoeld in artikel 24, worden samengevoegd tot een aanvraagbestand in het reisdocumentenstation.