Einde inhoudsopgave
Algemene wet inzake rijksbelastingen
Artikel 21b [Doel BRI en taak inspecteur]
Geldend
Geldend vanaf 01-01-2009
- Bronpublicatie:
27-06-2008, Stb. 2008, 269 (uitgifte: 01-01-2008, kamerstukken: 31085)
- Inwerkingtreding
01-01-2009
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
18-12-2008, Stb. 2008, 568 (uitgifte: 01-01-2008, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Overige regelgevende instantie(s)
Ministerie van Justitie
- Vakgebied(en)
Fiscaal bestuursrecht / Algemeen
Fiscaal bestuursrecht / Basisregistratie inkomen
1.
De basisregistratie inkomen heeft tot doel de afnemers te voorzien van inkomensgegevens.
2
De inspecteur is belast met de uitvoering van de basisregistratie inkomen.
3
De inspecteur draagt zorg voor de juistheid, volledigheid en actualiteit van de inkomensgegevens.
4
De inspecteur draagt er zorg voor dat de weergave van een meegeleverd authentiek gegeven uit een andere basisregistratie overeenstemt met dat gegeven, als opgenomen in die andere basisregistratie.