Einde inhoudsopgave
Regeling overgang naar een LFNP functie
Artikel 4 Werkgroep matching
Geldend
Geldend vanaf 23-05-2013. Let op: treedt met terugwerkende kracht in werking vanaf 31-12-2009
- Bronpublicatie:
08-05-2013, Stcrt. 2013, 13141 (uitgifte: 22-05-2013, regelingnummer: 382428)
- Inwerkingtreding
23-05-2013, terugwerkend tot: 31-12-2009
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
08-05-2013, Stcrt. 2013, 13141 (uitgifte: 22-05-2013, regelingnummer: 382428)
- Vakgebied(en)
Ambtenarenrecht / Bezoldiging
Politierecht / Bijzondere onderwerpen
Ambtenarenrecht / Functiewaardering
1.
Er is een werkgroep matching als bedoeld in artikel 9, eerste lid, van het Besluit overleg en medezeggenschap politie 1994.
2.
De in het eerste lid bedoelde werkgroep bestaat uit:
- a.
elf leden, waaronder de voorzitter, benoemd op voordracht van de Minister en
- b.
elf leden, waaronder de plaatsvervangend voorzitter, benoemd op voordracht van de politievakorganisaties.
3.
De werkgroep heeft tot taak:
- a)
het clusteren van de functies, zorg te dragen voor de matching en deze vast te leggen in de functievergelijkingsformulieren en het opmaken van een concept-transponeringstabel opdat het Georganiseerd Overleg in Politieambtenarenzaken kan komen tot overeenstemming;
- b)
het gevraagd en ongevraagd voorstellen te doen en te adviseren terzake van aangelegenheden met betrekking tot matching en overgang en
- c)
het behandelen van matchingszaken nadat de transponeringstabel is vastgesteld.
4.
In verband met het derde lid, onderdeel c., bestaat de werkgroep na het vaststellen van de transponeringstabel door de Minister uit drie leden, waaronder de voorzitter, benoemd op voordracht van de Minister en drie leden, waaronder de plaatsvervangend voorzitter, benoemd op voordracht van de politievakorganisaties.
5.
Met betrekking tot vergoedingen aan de leden van de werkgroep zijn de Wet en het Besluit vergoedingen adviescolleges en commissies van overeenkomstige toepassing.
6.
Het reglement over de werkwijze van de werkgroep wordt overeengekomen in het Georganiseerd Overleg in Politieambtenarenzaken en wordt door de Minister vastgesteld.
7.
Het beheer van de archiefbescheiden van de werkgroep geschiedt door het Landelijk programma HRM met inachtneming van de terzake geldende bepalingen van het beheersreglement van het Ministerie.
8.
Bij opheffing van de werkgroep worden de archiefbescheiden overgedragen aan het centraal archief van het Ministerie.