Einde inhoudsopgave
Beleidsregel compensatie inloggen belastingaangifte 2022
Artikel 7 (aanvraag en over te leggen informatie)
Geldend
Geldend van 01-10-2022 tot 01-01-2025
- Bronpublicatie:
18-09-2022, Stcrt. 2022, 24115 (uitgifte: 27-09-2022, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Inwerkingtreding
01-10-2022
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
18-09-2022, Stcrt. 2022, 24115 (uitgifte: 27-09-2022, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Overige regelgevende instantie(s)
Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
- Vakgebied(en)
Belastingrecht algemeen / Aangiftebiljet en -programma
Informatierecht / ICT
1.
De aanvraag wordt schriftelijk (per post) ingediend bij de Belastingdienst met gebruikmaking van het via de website van de Belastingdienst ter beschikking gestelde aanvraagformulier.
2.
Van de aanvrager wordt opgave of afschrift verlangd van de volgende gegevens:
- a.
het fiscaal nummer van de aanvrager,
- b.
het rekeningnummer waarnaar de vergoeding moet worden overgemaakt,
- c.
de tenaamstelling van de rekening,
- d.
de naam en functie van de natuurlijke persoon die de aanvraag indient, en
- e.
de gespecificeerde factuur waaruit de aanschaf van een eHerkenning PROBAS-inlogmiddel blijkt, of
- f.
de gespecificeerde factuur of facturen van de intermediair, waaruit de hoogte van de door de intermediair in rekening gebrachte kosten voor het doen van aangifte blijkt, of
- g.
de gespecificeerde factuur of facturen van de aanschaf van het softwarepakket en eventuele gebruikerslicentie.