Mediawet 2008
Einde inhoudsopgave
Mediawet 2008:Artikel 3.5b [Herkenbaarheid]
Mediawet 2008
Artikel 3.5b [Herkenbaarheid]
Geldend
Documentgegevens:
Geldend vanaf 22-09-2012
- Redactionele toelichting
Voorheen art. 3.5a.
- Bronpublicatie:
28-06-2012, Stb. 2012, 319 (uitgifte: 17-07-2012, kamerstukken: 33019)
- Inwerkingtreding
22-09-2012
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
10-09-2012, Stb. 2012, 421 (uitgifte: 21-09-2012, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Vakgebied(en)
Informatierecht / Media
Informatierecht / Reclame
1.
Reclame- en telewinkelboodschappen, gesponsord programma-aanbod en productplaatsing zijn als zodanig herkenbaar.
2.
In reclame- en telewinkelboodschappen, gesponsord programma-aanbod en programma-aanbod met productplaatsing worden geen subliminale technieken gebruikt.
3.
Het programma-aanbod bevat geen sluikreclame.
Deze functie is alleen te gebruiken als je bent ingelogd.