Einde inhoudsopgave
Paspoortuitvoeringsregeling Nederland 2001
Artikel 100k Administratie van nooddocumenten
Geldend
Geldend vanaf 10-10-2010
- Redactionele toelichting
Tijdstip iwtr.: 00.00 in Aruba, Curaçao, Sint Maarten, Bonaire, Sint Eustatius en Saba; 06.00 in het Europese deel van het Koninkrijk.
- Bronpublicatie:
16-09-2010, Stcrt. 2010, 15134 (uitgifte: 06-10-2010, regelingnummer: 2010-0000607084)
- Inwerkingtreding
10-10-2010
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
30-09-2010, Stb. 2010, 388 (uitgifte: 01-10-2010, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Afhankelijke geldigheid
Dit artikel treedt tegelijk in werking met art. 1.1 van de Rijkswet aanpassing rijkswetten aan de oprichting van de nieuwe landen (07-07-2010, Stb. 339).
- Vakgebied(en)
Privacy / Bijzondere onderwerpen
Bestuursrecht algemeen / Toezicht
Staatsrecht / Nationaliteitsrecht
Internationaal publiekrecht / Diplomatiek en consulair recht
1.
De gezaghebber voert een administratie van de door hem verstrekte nooddocumenten.
2.
De in het eerste lid bedoelde administratie wordt bijgehouden in het reisdocumentenstation, voor zover het de daarin overeenkomstig de artikelen 100g en 100j opgenomen gegevens betreft.
3.
De overige gegevens met betrekking tot de aanvraag, verstrekking en uitreiking worden als afzonderlijke documenten in de administratie opgenomen op een wijze die raadpleging in samenhang met de in het tweede lid bedoelde gegevens mogelijk maakt.
4.
De in de administratie opgenomen gegevens worden gedurende elf jaren na de datum van verstrekking van het betreffende nooddocument bewaard.