Instellingsbesluit Adviescommissie Lijst beroepsziekten
Artikel 4 Werkwijze adviescommissie
Geldend
Geldend vanaf 30-11-2022. Let op: treedt met terugwerkende kracht in werking vanaf 29-11-2022
- Bronpublicatie:
25-11-2022, Stcrt. 2022, 31975 (uitgifte: 29-11-2022, regelingnummer: 2022-0000230810)
- Inwerkingtreding
30-11-2022, terugwerkend tot: 29-11-2022
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
25-11-2022, Stcrt. 2022, 31975 (uitgifte: 29-11-2022, regelingnummer: 2022-0000230810)
- Vakgebied(en)
Arbeidsrecht / Arbeidsomstandigheden en beroepsschade
Bestuursrecht algemeen / Besluit (algemeen)
1.
De adviescommissie stelt haar werkwijze schriftelijk vast en laat deze publiceren op www.lexces.nl.
2.
Het secretariaat van de adviescommissie geschiedt door het Bureau Lexces, onderdeel van het RIVM. De coördinator van het Bureau Lexces is secretaris van de adviescommissie.
3.
Het beheer van de bescheiden betreffende de werkzaamheden van de adviescommissie geschiedt op overeenkomstige wijze als bij het RIVM. De bescheiden worden na beëindiging van de werkzaamheden van de adviescommissie bewaard in het archief van het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.
4.
De adviescommissie verstrekt desgevraagd aan de minister de voor de uitoefening van zijn taak benodigde inlichtingen.