Einde inhoudsopgave
Besluit bodemkwaliteit
Artikel 10 [Aanvraag erkenning bodemkwaliteit]
Geldend
Geldend vanaf 01-01-2024
- Bronpublicatie:
27-11-2020, Stb. 2021, 98 (uitgifte: 25-02-2021, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Inwerkingtreding
01-01-2024
- Bronpublicatie inwerkingtreding:
05-04-2023, Stb. 2023, 113 (uitgifte: 07-04-2023, kamerstukken/regelingnummer: -)
- Overige regelgevende instantie(s)
Ministerie van Verkeer en Waterstaat
Ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
- Vakgebied(en)
Milieurecht / Bodem
1.
Een aanvraag voor een erkenning bodemkwaliteit wordt door middel van een door Onze Minister vastgesteld formulier, ingediend bij Onze Minister.
2.
Bij de aanvraag worden ten minste de volgende gegevens verstrekt:
- a.
de naam en het adres van de aanvrager;
- b.
de werkzaamheid waarop de aanvraag betrekking heeft;
- c.
het certificaat of de accreditatie voor de werkzaamheid;
- d.
de vestigingsplaats van de persoon of instelling;
- e.
indien van toepassing, de naam en een verklaring omtrent het gedrag als bedoeld in artikel 28 van de Wet justitiële en strafvorderlijke gegevens, die niet ouder is dan zes maanden, van de natuurlijk persoon als bedoeld in artikel 9, tweede lid.
3.
Onze Minister kan nadere regels stellen met betrekking tot de in het tweede lid bedoelde gegevens.